loading...
کمیاب-دانلود رایگان
علی بازدید : 220 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (3)

Google Earth نرم افزار بسیار معروفی است که حتمآ اکثر شما آنرا می شناسید. توسط این نرم افزار میتوان تمام جزئیات کره ی زمین را از بالا مشاهد کرد. یکی از مهمترین ویژگی های این برنامه قابلیت نمایش نقاط مورد نظر کاربران بر روی کره زمین با جزئیات کامل می باشد. به عنوان مثال شما قادرید تا با کمک این نرم افزار ساختمان ها، پارک ها، بیمارستان ها، رستوران ها، هتل ها و سایر محل های یک شهر را با جزئیات کامل آن مشاهده کنید. این برنامه که توسط شرکت گوگل ساخته شده به صورت مستقیم تصاویر ماهواره ای را از سطح زمین در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین شما می توانید از این نرم افزار برای مواردی همچون برنامه ریزی سفرهای خود، مسیریابی با امکان پیدا کردن کوتاه ترین مسیر تا مقصد، یافتن آدرس یک ساختمان در یک شهر و از این قبیل کارها استفاده کنید. علاوه بر کره ی زمین از این نرم افزار میتوان برای مشاهده کره ی ماه و منظومه شمسی نیز استفاده کرد. از دیگر امکانات این برنامه که در نسخه های جدید آن نیز بسیار تقویت شده، امکان نمایش سه بعدی محل های مورد نظر کاربران می باشد به طوری که کاربر بتواند محل مورد نظر خود را با وضوح کامل و جزئیات کاملآ دقیق مشاهده کند.

علی بازدید : 161 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

Google Maps Downloader 6.64 نام نرم افزار کوچکی می باشد که وظیفه ذخیره سازی عکس های GoogleMaps را بر عهده می گیرد و کاربران به کمک آن می توانند عکس مورد نظر خود را در کمترین زمان دریافت کنند. با کمک این نرم افزار پس از ذخیره سازی عکس ها شما می توانید بدون نیاز به اینترنت و با ابزار موجود در نرم افزار عکس ها را مشاهده نمایید و دیگر لازم نیست تا برای هر بار مشاهده تصاویر به اینترنت متصل شوید.

علی بازدید : 106 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

Allallsoft Google Satellite Maps Downloader 6.974 نام نرم افزار کوچکی می باشد که وظیفه ذخیره سازی عکس های GoogleMaps را بر عهده می گیرد و کاربران به کمک آن می توانند عکس مورد نظر خود را در کمترین زمان دریافت کنند. با کمک این نرم افزار پس از ذخیره سازی عکس ها شما می توانید بدون نیاز به اینترنت و با ابزار موجود در نرم افزار عکس ها را مشاهده نمایید و دیگر لازم نیست تا برای هر بار مشاهده تصاویر به اینترنت متصل شوید.

علی بازدید : 785 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

نقشه راهنمای گردشگری استان کردستان
نقشه بصورت کلی است و شامل خیابان ها و اماکن نمی‌باشد
این نقشه شامل تمام راههای ارتباطی شهرستان های استان کردستان می‌باشد

علی بازدید : 105 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

نسخه دیگری از مرورگر محبوب اپرا عرضه شد.مرورگری که امروز به عنوان یکی از قدرتمندترین و سریع ترین مرورگرها دنیا شناخته می شود. جدیدترین آمار رسمی از آزمایشگاه های مختلف نشان دهنده این مطلب است که Opera با ارائه این نسخه توانسته عنوان سریع ترین مرورگر را از آن خود کند. مرورگری که علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط کاربری فوق العاده جذابی بهره می برد که برای اولین بار است که در مرورگرها چنین محیطی به نمایش در می آید. Opera جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد. این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند.در مرورگر اپرا، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.

علی بازدید : 115 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

Internet Explorer بی شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها برای مشاهده وب سایت ها است. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.

علی بازدید : 104 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

مرورگر وب یا مرورگر اینترنت به نرم‌افزارهای کاربردی گفته می‌شود که برای دریافت، نمایش و مرور اطلاعات از وب جهان‌گستر مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک منبع اطلاعات با یک شناساگر یکنواخت منبع شناخته می‌شود، این منبع می‌تواند یک صفحه وب، تصویر، ویدئو و یا هر قطعه اطلاعاتی دیگری باشد.
هر چند مرورگرها برای دسترسی به وب جهان‌گستر طراحی شده‌اند، اما از آن‌ها می‌توان برای دسترسی به اطلاعات سرورهای وب در شبکه‌های خصوصی و یا پرونده‌‌ها در سیستم‌های پرونده استفاده کرد.

امروز برای شما دوستان کمیابی مجموعه ای از برترین مرورگر های معروف دنیا را به صورت آپدیت و طبق آخرین ورزن های منتشر شده به صورت پرتابل آماده دریافت کرده ایم که شامل :

- Apple Safari 5.1.1 Portable * PortableAppZ *
- Google Chrome 15.0.874.15 Dev Portable * PortableAppZ *
- Maxthon 3.2.1.1200 Portable by Noby
- Avant Browser Portable 7 build 2012
- Opera 12.00.1116 Alpha Portable * PortableAppZ *
- Opera Unofficial 11.52.1100 Final Portable
- Mozilla Firefox 8.0 Final Portable by * PortableAppz *
- SRWare Iron 14.0.850.0 Portable * PortableAppZ *

علی بازدید : 92 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

Comodo Dragon 17.0.3.0 Final یک مرورگر بسیار سریع و قدرتمند در زمینه وبگردی و باز کردن صفحات اینترنتی است. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید هر سایتی را که مایل باشید باز کنید بدون آنکه نگران از دست رفتن اطلاعات و آلوده شدن به برنامه های مخرب باشید. سایت سازنده این برنامه ادعا می کند که این مرورگر بسیار ایمن است و می تواند امنیت کاربران را کاملا تضمین کند. در واقع این مرورگر برگرفته از گوگل کروم می باشد با این تفاوت که باگ های کروم را ندارد و سرعت بارگذاری صفحات بطور کاملا چشمگیر افزایش یافته است. یعنی این مرورگر با توجه سرعت بالا امنیت فوق العاده نیز دارد. از دیگر قابلیت های این مرورگر می توان به بهبود امنیت در پایه موتور کرونیوم , شناسایی سریع تکنولوژی SSL , دسترسی سریع به وب سایتها , توقف کوکیها و بهبود امنیت در حریم خصوصی در حالت Incognito , پایداری بیشتر و استفاده کمتر از حافظه سیستم و … اشاره کرد.

علی بازدید : 83 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

مدتی است که از انتشار نسخه پایانی ۱۰ مرورگر موزیلا می گذرد و همانطور که شاهد هستیم فایرفاکس به سرعت در حال پیشرفت است و نسخه جدید این مرورگر از لحاظ استفاده از حافظه بسیار پیشرفته شد و سازندگان آن سعی داشتند فایرفاکس از کمترین حجم حافظه استفاده کند ، حال نسخه ۸ این مرورگر قدرتمند نیز که به صورت آزمایشی منتشر شده پرده از برنامه های آینده این مرورگر برمی دارد و باید دید که چه امکاناتی به نسخه جدید این مرورگر در آینده اضافه خواهد شد.

علی بازدید : 85 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

Mozilla Firefox 10.0.2 Final محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.
بعضی از امکانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است

علی بازدید : 82 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

Avant Browser یکی دیگر از مرورگر های جدید و البته عمل کننده بر پایه Internet Explorer می باشد. از قابلیت های مهم و کاربردی این مرورگر می توان به قابلیت نشان دادن چندین پنجره در یک پنجره یا Tab ، جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم ، پشتیبانی از انواع فایل های فلش رایج در محیط اینترنت ، پشتیبانی از ۴۱ زبان مختلف رایج و … اشاره کرد.

علی بازدید : 80 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

Waterfox 10.0.2 مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های ۶۴ بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای ۳۲ بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.

علی بازدید : 104 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

اوپرا مرورگر جهانی , Opera ۱۲٫۰۰نسخه جدید این مرورگر قدرتمندی که به شما اجازه میدهد تا اینترنت را سریعتر اسانتر و با امنیت بیشتر مرورکنید .این نرم افزار غوغایی از تکنولوژی را به راه انداخته است.زیبایی منحصر به فرد این نسخه در تمام مرورگرها زبانزد هست.در این نسخه آنچه که باعث می شود تا کاربر جذب شود وجود دارد.شاید بهترین تکنولوژی این نسخه می توان به فشرده سازی صفحات اشاره کرد.این مرورگر با این ویژگی صفحات اینترنتی را فشرده کرده و سپس اقدام به باز کردن آن می کند که به نوعی با این تکنولوژی آن را سریعترین نرم افزار مرورگر دنیا می توان معرفی کرد به طوری که مدت زمان باز کردن صفحات مشابه نصف و یا حتی کمتر نسبت به مرورگرهای مشابه حال حاضر می باشد.

امکانات این نسخه: امکان جستجو در ۸ سایت (Google . Ask . Yahoo . Wikipedia . Amazon . Ebay . Bittorrent) بدون باز کردن سایتها و از طریق باکس میانبر در نرم افزار پیشگیری هوشمندتر از pop-up قابلیت تنظیم آدرس پست الکترونیکی (Mail) بر روی این مرورگر و آگاه سازی شما به محض دریافت میل های جدید قابلیت اعمال تنظیمات مخصوص برای هر سایت کاهش بار اضافی بر روی حافظه سیستم در حالی که تبهای بسیار زیادی باز باشند نگهداری پسوورد های مختلف شما در سایتهای مختلف قابلیت اجرای برنامه از طریق صدای کاربر نصب دانلود منیجری با مرورگر که هر لینک دانلودی را که شما در وب کلیک نمایید توسط دانلود منیجر خود اپرا دانلود خواهد شد.

علی بازدید : 102 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

Google Chrome 17.0.963.78 Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز xp, vista و ویندوز ۲۰۰۳ قابل نصب است و تغییر جدید آن نسبت به نسخه قبلی رفع خطای هنگ کردن آن در هنگام بازشدن نرم افزار است.

علی بازدید : 78 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)
مرورگر پرسرعت و قدرتمند اپل Apple Safari 5.1.4 Final
شرکت Apple همیشه در زمینه‌ی ارائه‌ی محصولات رایانه‌ای اعم از سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موفق بوده است. این بار این شرکت در نزاع بین مرورگرها وارد شده و مرورگر اختصاصی سیستم عامل خود را تحت سیستم عامل ویندوز ارائه کرده است. بارزترین ویژگی تمامی محصولات شرکت. در نگاه اول باید گفت که این مرورگر برروی دو پلتفرم سیستم عامل ها یعنی ویندوز و مکینتش قابل بهره برداری بوده و ضمن این که می توان از آن برروی گوشی iPhone و iPod Touch هم بهره برد، محیط کاربری این نسخه اگر بی نظیر نباشد کم نظیر است، شاید برای اولین بار باشد که بسیاری از کاربران چنین هنری را در طراحی و واسط کاربری مرورگرها خواهند دید. طراحی این نسخه به یک پیکسل بیشتر شبیه است تا یک مرورگر ، پیکسلی که به صورت Wide نمایش داده می شود. این طراحی جدید که بسیاری از قابلیت های آن تنها در استفاده کاربران نمایان خواهد شد علاوه بر جذابیت در استفاده، باعث افزایش سرعت وبگردی و کارآیی بهتر نرم افزار خواهد شد. سرعت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی بسیار سریعتر و حتی به گفته Apple طبق آزمایشات انجام شده ۴٫۵ برابر سریعتر از نسخه های قبلی نیز می باشد. در مورد این که آیا از دیگر مرورگرها هم سریعتر است طبق آنچه شرکت سازنده اعلام نموده در اجرای هرچه بهتر جاوا اسکریپت ها این مرورگر در حدود ۸ برابر سریعتر از IE 8 و نزدیک به ۴ برابر سریعتر از Firefox 3 عمل خواهد کرد. کمیاب

علی بازدید : 120 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

save2pc Ultimate 4.24 Build 1363  یک نرم افزار کاربردی حرفه ای است که به شما کمک می کند تا ویدئوهای آنلاین سایت های معتبری همچون Youtube, Google Video, Myspace Video و غیره را دانلود کرده و به فرمت های معروفی همجون AVI ، WMV ، FLV ذخیره نمایید.

علی بازدید : 80 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

Offline Explorer Enterprise 6.0.3680 SR1 Final نرم افزاری است برای دانلود کل یک سایت، مجموعه  عکسهای Online، انجمن ها و …. از گسترده ترین و متنوع ترین سایتهای پشتیبانی شده. پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش ها، اسکریپت ها و محتویات فعال از دیگر ویژگی های این نرم افزار است.

علی بازدید : 75 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

FlashGot 1.3.5 یکی از کارهایی که تمام ما در اینترنت انجام می دهیم دانلود فایلها است و خیلی از کاربران اینترنتی هم با برنامه های مدیریت دانلود مانند flashGet, DAP , get right و download manager آشنا هستندحالا در فایرفاکس شما می توانید با برنامه ای به نام FlashGot مدیریت فوق العاده ای مابین برنامه مدیریت دانلود خود و برنامه browser خود داشته باشیدبا نصب کردن این برنامه گزینه هایی به right click شما اضافه می شود که شما می توانید کنترل بیشتری بر روی دانلود خود داشته باشیدشما می توانید انتخاب کنید که فایل با برنامه flshgot دانلود شود یا بوسیله خود فایرفاکس .شما حتی می توانید تمام لینک های یک صفحه را با یک کلیک دانلود کنیدمی توانید بعضی از لینک ها را که می خواهید را انتخاب کنید و به یکباره دستور دانلود را بدهید flashgotیکی از محبوب ترین extension های فایرفاکس است که واقعا لازمه هر مرورگرفایرفاکس است.

علی بازدید : 104 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

GetFLV Pro 9.0.7.3 بسته ای کاملا یکپارچه از ابزارهای قدرتمند برای دانلود، مدیریت ، تبدیل، مرمت و نمایش هر فایل ویدئویی فرمت FLV یا همان فلش ویدئو می باشد. این ابزارها شامل دانلود کننده FLV می باشد که ابزاری قدرتمند برای دانلود فرمت FLV از سایتهای به اشتراک گذاری ویدئو با فناوری های برای رهگیری خودکار آدرس اینترنتی آنها می باشد. ابزار مبدل FLV به ویدئوی نرم افزار امکان تبدیل فایل های FLV را به فرمتهای ویدئویی شناخته شده را فراهم می نماید، این قابلیت به شما توانایی تبدیل فرمت FLV را به فرمتهای ویدئویی متفاوت از قبیل AVI, MPEG, MP4, 3GP, MOV, WMV و غیره را می دهد. ابزار ریپ کننده صوت FLV نرم افزار صدای فایلهای ویدئویی FLV را استخراج نموده و به فرمتهای صوتی شناخته شده تبدیل می نماید. با استفاده از این قابلیت می توانید ویدئوی FLV خود را به فرمتهای صوتی همچون MP3, WMA, WAV, AAC و غیره تبدیل نمایید. ابزار مبدل ویدئو به FLV برنامه نیز ابزار حرفه ای تبدیل کننده ای برای تبدیل ویدئو به فرمت FLV می باشد، این ویژگی از تقریبا تمامی فرمتهای ویدئویی مانند MPEG, AVI, WMV, MOV, ASF, MP4, 3GP و غیره پشتیبانی می نماید و بالاخره ابزار مرمت کننده FLV نرم افزار فایلهای ویدئویی فرمت FLV که قابل پخش نمی باشند را تعمیر می نماید .

علی بازدید : 136 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

ProgDVB Professional Edition 6.81 نرم افزاری است مشهور و حرفه ای جهت تماشای تلوزیون ها و رادیوهای ماهواره ای از طریق کارت های DVB ، که امروزه سایر کاربران اینگونه کارت ها از این برنامه جهت مشاهده کانال ها و رادیوها استفاده می کنند. به جرات می توان گفت که ProgDVB در مقایسه با نرم افزارهای مشابه بیشترین استفاده را در بین کاربران داشته است. این نرم افزار با تمامی کارت های DVB سازگاری کامل داشته و به خوبی می تواند با آن ها کار می کند. از قابلیت های ProgDVB می توان به توانایی کار تحت شبکه و به اشتراک گذاری آن برای چند نفر به طور همزمان ، توانایی ضبط صدا و تصاویر از کانال های مختلف و ذخیره آن ها در فرمت های گوناگون و … اشاره کرد.

علی بازدید : 80 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

HiDownload Platinum 7.996 نام نرم افزاری پر قدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد که نسخه ی جدید آن با امکانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود File ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود کار خودش را انجام می دهد! از ویژگی های خاص این نرم افزار می توان به ضبط و دریافت فایل های صوتی و تصویری که به صورت Online پخش می شوند و همچنین دریافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانایی Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتی برای این نوع فایلها نام برد!! به گفته ی سایت سازنده، HiDownload می تواند تا ۵۰۰% سرعت دریافت را افزایش دهد!

همچنین توسط نرم افزار مدیریت فایل های فشرده ای که در خود دارد می توان انواع فایل Zip را پس از دانلود باز نموده و به محتویات آن دسترسی پیدا کرد! HiDownload دارای یک موتور جستجو برای جستجوی MP3 در اینترنت می باشد که کمک زیادی به کاربرانی که به موسیقی علاقه دارند می کند. دسته بندی Category قدرتمند درونی این نرم افزار باعث می شود عملیات دانلود و دسته بندی فایل ها سریع تر انجام گرفته و مشکل پیدا کردن فایل ها پس از دانلود برداشته می شود.

علی بازدید : 158 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

نسخه جدید مدیریت دانلود محبوب و قدیمی dap برای علاقه مندان به این دانلود منیجر عرضه شد.برنامه های دانلود که به طور پیش فرض بر روی مرورگر هستند امکان قطع دانلود و ادامه آن را بعد از اتصال نجدد به اینترنت نمیدهند و با قطع شدن ارتبا شما با اینترنت باید فایل را دباره از اول دانلود کنید . اما شما با یک برنامه دانلود منیجر میتوانید این کار را انجام دهید . یکی از معرف ترین این برنامه ها برنامه Download Accelerator Plus یا به اختصار (DAP) میباشد که در نسخه جدید آن شما با یک دانلود منیجر فراتر از آنچه انتظار دارید روبرو میشوید. این برنامه با تکنولوژی خاص خود میتواند فایلها را به تکه های کوچکی تبدبل کند و هر تکه را به صورت مجزا شروع به دانلود کند که این عمل باعث پیدایش سرعت دانلود میباشد. و همچنین با اتصال چند کانکت به سرور مورد نظر سرعت شما را بالا میبرد.در این نسخه از ۱۰ زبان زنده دنیا برای برنامه استفاده شده است.

علی بازدید : 91 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

FlashGet 3.7.0.1166 ابزاری که به ادعای عجیب و جالب توجه شرکت سازنده می تواند سرعت دانلود را تا ۵۰۰ برابر افزایش دهد. نرم افزاری بسیار عالی از هر نظر که می تواند مدیریت دانلود فایل های شما را برعهده گیرد و حالا پس از زمانی نسبتا طولانی انتظارها به پایان رسیده  و نسخه جدید این ابزار بسیار معروف برای کاربران عرضه گردیده است. مهم ترین تغییر در نسخه جدید تغییر ظاهر این نرم افزار است که در عین سادگی زیبایی بیشتری پیدا کرده است. سازگاری بیش تر و کامل تر با ویندوز ویستا و همچنین مرورگر بسیار محبوب فایرفوکس از دیگر امکانات اضافه شده به این Downlaod Manager هستند.

علی بازدید : 178 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

ProgDVB Professional Edition 6.82.1 نرم افزاری است مشهور و حرفه ای جهت تماشای تلوزیون ها و رادیوهای ماهواره ای از طریق کارت های DVB ، که امروزه سایر کاربران اینگونه کارت ها از این برنامه جهت مشاهده کانال ها و رادیوها استفاده می کنند. به جرات می توان گفت که ProgDVB در مقایسه با نرم افزارهای مشابه بیشترین استفاده را در بین کاربران داشته است. این نرم افزار با تمامی کارت های DVB سازگاری کامل داشته و به خوبی می تواند با آن ها کار می کند. از قابلیت های ProgDVB می توان به توانایی کار تحت شبکه و به اشتراک گذاری آن برای چند نفر به طور همزمان ، توانایی ضبط صدا و تصاویر از کانال های مختلف و ذخیره آن ها در فرمت های گوناگون و … اشاره کرد

علی بازدید : 181 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

save2pc Ultimate 5.1.0 Build 1371 یک نرم افزار کاربردی حرفه ای است که به شما کمک می کند تا ویدئوهای آنلاین سایت های معتبری همچون Youtube, Google Video, Myspace Video و غیره را دانلود کرده و به فرمت های معروفی همجون AVI ، WMV ، FLV ذخیره نمایید.

علی بازدید : 244 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

ورژن جدید نرم افزار معروف اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager 6.09.3 Final

 

Internet Download Manager نرم افزار بسیار معروفی است که برای مدیریت دانلود ساخته شده است. توسط این برنامه میتوان از تمامی سایت های اشتراکی فایل دانلود کرد و نیز بر روی فایل در حال دانلود مدیریت کامل نمود. این نرم افزار سرعت دانلود شما را تا ۵ برابر افزایش می دهد که این خود در دانلود سریعتر فایل ها کمک بسیار زیادی می کند. همچنین این نرم افزار با مرورگرهای Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 سازگار بوده و قادر است به محض کلیک کاربر بر روی لینک دانلود به صورت خودکار اجرا گردد و اقدام به دانلود فایل نمایید. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت کمیاب دریافت نمایید.

 

برخی از ویژگی های این برنامه:
قابلیت دانلود از سایت های مختلف اشترک گذاری فایل
قابلیت دانلود فیلم از سایت های پلیر آنلاین
مدیریت آسان در هنگام دانلود فایل
سازگار با ویندوز های XP/Vista/7
پشتیبانی از زبان های مختلف
سازگار با مروگرهای مختلف
حجم مناسب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 278
  • بازدید سال : 1,314
  • بازدید کلی : 19,216